wtorek, 1 kwietnia 2014

Witooooom!


     No tak, to znowu ja. Nie wiem, czy nie macie mnie dość, ale co tam. Nie mam zamiaru znikać, będę Was męczyła jeszcze długo, długo. 
     No dobra. To opowiadanie tak naprawdę nie będzie o nikim konkretnym, raczej o wszystkich na raz, czy coś w tym stylu, chociaż uwaga skupi się naturalnie na Ludmile, o czym świadczy ten szpetny nagłówek mego autorstwa. Będzie też Violka (oczywiście, bez niej to taka klucha by pewnie wyszła), Francesca moja kochana, no i Cami, Natalia, Leosiek, Marco, Feduś, Maxi i nawet Diego, oraz reszta tych kochanych niedorajd, które doskonale znacie :) Niedługo zrobię zakładkę ,,Oni", czyli bohaterowie. W czwartek możecie się spodziewać prologu. To chyba tyle.
     Nadal Was kocham i nadal jestem tą samą Maddy, chociaż chyba trudno będzie się przyzwyczaić do czegoś innego niż ,,Dame tu amor". Ale mam nadzieję, że tutaj też ze mną będziecie.
Buziaki, M. ;*

16 komentarzy:

  1. Jak dobrze znów Cię widzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy. Przynajmniej ja będę <3
    Cieszę się, że nie odeszłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej <3
    Tak się cieszę ,że nie zmarnujesz swojego talentu ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Mam nadzieję, że ten blog będzie super tak jak tamten...
    Czekam na prolog...
    twoja fanka...
    T♥N♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no czekamy z niecierpliwością na woje popisy pisarskie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Maddy! Nasza kochana Maddy <3
    Oczywiście, że będziemy <3 Dame Tu Amor na zawsze pozostanie w naszych sercach, a Algo Se Enciende De Nuevo będzie czymś nowym, jeszcze bardziej zaskakującym. Z niecierpliwością czekam na Twoje rozdziały.
    Pozdrawiam, Karolina x

    P.S. Śliczny szablon! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Maddy!
    To ja. Tak, komentuję pierwszy raz od baaaaaardzo dawna. Jestem okropna, nawet nie skomentowałam Twojego epilogu :( Chociaż wszystko czytałam, naprawdę jestem leniwa!
    Przepraszam, przepraszam, przepraszam x 100
    Obiecuję poprawę i od teraz będę komentować każdy Twój rozdział! Obiecuję :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam...
    Będę, już na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. FINALMENTE!
    Odzyskałam życie.
    Algo se enciende, Ludmiła coś, coś. !!!!!!!! AJAJJAJAJAJ! <3
    X. twoja najukochańsza forever! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. WIEDZIAŁAM!
    KOCHAM CIĘ!
    KOCHAM!
    Zazwyczaj nie okazuję tylu emocji, przepraszam :D
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam pewna, że wrócisz! Będę stałą czytelniczką.
    T x333

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, nareszcie! Nawet nie wiesz jak się cieszę! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Maddy! Chyba muszę cię przeprosić. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że źle zachowałam się, nie komentując systematycznie twojego pierwszego bloga. Przepraszam.
    Bardzo się cieszę, że powstało nowe miejsce, na którym będziesz umieszczać swoją historię. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet fajnie, że jakby główną bohaterką będzie Ludmi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!!
    Chcę, żebyś wiedziała, że zdobyłaś nową czytelniczkę.
    MNIE!!!
    Napewno tw opowiadanie mnie zachwyci.
    A jeśli chciałabyś zniszczyć sobie mózg to zapraszam do sb:
    fedemila-my-live.blogspot.com



    Zachwycona, że ma nowego bloga do CZYTANIA:
    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń